fbpx
2008 óta foglalkozom WordPress rendszerek megtervezésével és kialakításával. Ezen idő alatt számtalan sikeres oldal felépítésében vettem részt. Ezt a tapasztalatot szeretném átadni neked. A siker kulcsa a tudás!

Mit gondolsz,  jól teljesít a landing page oldalad? Esetleg magasabb konverziós értékeket is el tudsz érni? Ebben a cikkben összegyűjtöttem Neked pár hasznos tanácsot, amivel magasabb konverziót és ezzel együtt több leadet tudsz elérni. Vágjunk is bele!

Megegyező hirdetés szöveg és címsor

Nincs is annál bosszantóbb dolog amikor kattintasz egy hirdetésre és teljesen más szöveg jön Veled szembe az oldalon, amire kattintottál. Ebben az esetben a látogatók könnyen összezavarodnak és hamar ott is hagyják az oldalad, így mondanom sem kell, hogy a konverziós értéked elég alacsony lesz. A hirdetésben található reklámszövegnek meg kell egyeznie a landing page-nek található a címszövegével vagy legalábbis összhangban kell lennie, így minimalizálható a lemorzsolódás. Bónusz ráadás, ha hirdetsz a Google-ben, akkor javulni fog a minőségi mutatód is.

Elegendő információ nyújtása

Nincs mit szépíteni, a sok szöveg nem minden esetben jó, viszont ebből adódóan a rövid szöveg sem, mert nem meggyőző.

Szolgálj annyi információval, amennyi még belefér, nem lesz rövid sem és hosszú sem.

Ökölszabályként azért elmondható, hogy nagyobb összegű termék vagy szolgáltatás esetében több információt kell közölnöd. Ebből adódóan alacsonyabb vagy ingyenes termék vagy szolgáltatás esetében elegendő kevesebb információ is, hogy a döntésüket befolyásold, mivel sokkal kevesebb aggályt kell a vásárlónak leküzdenie.

Próbálj hagyni az érzelmekre

Nagyon sok dologgal fel lehet dobni egy landing oldalt, próbálj a szöveggel is hatni az érzelmekre. Az egyik legfontosabb ok, hogy így sokkal közelebb tudod engedni a leendő vásárlókat az ajánlatodhoz és ezzel együtt természetesen magadhoz is. Arról nem is beszélve, hogy azok a szövegek, amik érzelmeket váltanak ki, könnyebb és élvezetesebb olvasni, mint a száraz egyszerű tartalmakat.

Felhasználók problémájának a megoldása

Egy értékesítői oldalon nyilván valamit kínálsz, legyen ez egy szolgáltatás vagy egy termék. Próbáld meg úgy írni a szöveget, hogy az aggodalmukat, problémájukat csillapítsd, enyhítsd, így könnyebben tudod konvertálni őket a vásárlás felé. Érdemes úgy írni a sales szöveget, hogy minden felmerülő kérdést megválaszold, így plusz bizalmat építhetsz ki. Persze az már csak hab a tortán, ha betartod az előző pontot is, mert bizony ezek egymásra épülnek. 🙂

Használj CTA gombokat

A CTA (call to action) gombokkal tudod a legkönnyebben irányítani a látogatókat az oldaladon keresztül és ezzel együtt az érzelmükre is hatást tudsz gyakorolni. Fontos, hogy maximum 4-8 szóból álló gombokat használj, ilyen lehet például: „Letöltöm ingyenesen a könyvet” vagy „Jelentkezem az ingyenes tanácsadásra”.

Minimális adatbekérés

Nagyban tudja rontani a konverziós rátát a hosszú regisztrációs űrlapok kötelező kitöltési mezői.

Fizikai termék értékesítés esetében ezekre az adatokra van szükség: Név, E-mail cím, Telefonszám (ezek kapcsolati adatok), illetve a számlához: Számlázási név, irányítószám, Város és cím. Ennél több adatot ne kérjünk be. Természetesen ha csak egy ingyenes terméket (ebook-ot) szeretnél odaadni csaliterméknek, akkor elég csak egy e-mail cím is. Ezenkívül pedig a szokásos pipálós kötelező elemek a GDPR miatt.

Reszponzív dizájn használata

Látogató szemmel nincs is annál bosszantóbb dolog, amikor keresel valamit és megnézel egy oldalt és bele kell nagyítanod, össze kell húznod a szöveget, mert nem tudod rendesen elolvasni, csak sok szenvedés árán.

Tégy egy szívességet a leendő látogatóiddal szemben és ha lehet, akkor ne szívasd őket ilyen problémával.

Egy olyan értékesítési oldal esetében, amely nem alkalmazkodik a látogatóik eszközeihez akkor komoly leadekbe és extra hirdetési költségekbe és ezzel együtt alacsonyabb konverziós rátába fog kerülni Neked.

Cikkajánló: 5 általános hiba, amit sokan elkövetnek egy honlapon

Remélem ezek a tanácsok segítenek Neked, hogy magasabb konverziót érj el landing page segítségével. Ha használod ezeket a tanácsokat, akkor több leadet generálhatsz. 🙂

Most elérhető

50% kedvezménnyel

yoast seo

tovább a fizetéshez

December 12-ig